Informiranje korisnika u javnom željezničkom prijevozu

Kad govorimo o informiranju putnika tu uobičajeno mislimo na vozni red, točnost, pravovremenost i jasnost informacija.

Jednako tako te informacije moraju biti dostupne na vidljivim mjestima i putem prikladnih medija, npr. elektronski displeji, internet, mobilne aplikacije, kontakt centri, letci, … Informacije bi morale biti dostupne i putnicima na stajalištima i u vlakovima.

Dakle, našim korisnicima bi u svakom trenutku trebale biti dostupne opće informacije o željezničkom voznom redu, kao i informacije o kašnjenju vlakovi.

EU je naložila da kaznene mjere moraju biti djelotvorne, razmjerne i moraju služiti za zastrašivanje. Zato je Zakon izrazito strog i propisao je da će se novčanom kaznom u iznosu od 20.000,00 do 200.000,00 kuna kazniti pravna osoba.

Prošetali smo kamerom po nekim službenim mjestima i zabilježili trenutnu usklađenost sa Uredbom EU br. 1371/2007.