Izgleda da je HŽ postao boksačka „vreća za udaranje“ na kojoj političari „eksperti za promet i sustave“ sakupljaju pozitivne bodove. Glavni hit su pritom otpuštanje najmanje 5000 radnika iz HŽ-a i izgradnja pruge Rijeka – Zagreb. Kada to dvoje obavimo pojeftinit će država i prometni sustav postat savršen, a na investicijama – gradnji pruge zaposliti će se tisuće i tisuće radnika.
Jeftinija država i nova radna mjesta. Savršeno. Kako se samo nismo to prije sjetili? Put ka blagostanju nam je osiguran. Uz to ćemo i privatizirati operatere i zaraditi pare kojima ćemo vratiti dugove. Savršeno. Bit će para i za božićnice.
Uz ministra koji je oficijelno zadužen za promet (to je njegov resor) imamo još dva „eksperta“ Čačića i Linića. Dugogodišnji poznati i priznati svjetski prometni eksperti. Prvi, Čačić je tvorac poznatog „modela financiranja autocesta“ čija suština je trošenje para poreznih obveznika bez kontrole i elementarnih ekonomskih pravila.
Uzmi kredite, bez obzira na kamatu i rokove otplate i gradi autoceste bez obzira da li su potrebne. Vrlo zgodno. Isti „model“ primijenio je i u Varaždinu na nivou županije – uzimaj kredite i troši pare, pa su ga ubrzo „ispirili“.
A Linić, poznati ekspert za banke i hotele i naravno prometni sustav. Rijeka je odahnula kada je otišao u visoku politiku. I sada imamo slijedeću situaciju Komadina – Čačić – Linić.
A da se oni lijepo dogovore tko je od njih „ekspert za promet“, pa da konačno znamo što nas čeka. Puno babica, kilavo dijete!
Što se sada događa? Ekipiraju se interesne grupe – članovi uprava i NO i postavljaju „svoji ljudi“. Kao da se ekipiraju bande. Očito smo plijen koji treba doslovce raščerupati do kraja. Ima još nekretnina za prodaju. Njih prometni sustav ne zanima, niti ga razumiju.
Da žele graditi efikasan prometni sustav ne bi po novinama pričali to što pričaju i prihvatili bi se posla. I prepustili bi ministru za promet da upravlja resorom za koji je zadužen. I koji je barem pokazao dobru volju da nešto pokrene i napravi.
Otpuštati radnike, djelovati destruktivno i trošiti pare zna svaka budala. Prometni sustav treba graditi – stvarati, a za to treba znanje. Puste političke baljezgarije nisu dovoljne.