Home U skretanje Djeda drumom, baba šumom i obrnuto


 

 

Sindikat prometnika vlakova Hrvatske

 

Trnjanska cesta 11f

Zagreb, 10000

tel.:  00385 1 378 31 71

fax.: 00385 1 457 60 07

e-mail: spvh@zg.t-com.hr

OIB: 85555259238

žiro-račun: 2360000-1101367698

 


Djeda drumom, baba šumom i obrnuto PDF Ispis E-mail
Četvrtak, 02 Lipanj 2011 21:13

molitva2 webu skretanje by nenad katanich

Ah, uvijek s nestrpljenjem očekujem informacije o tome gdje se nešto radi, gdje će biti ugrađena neka nova oprema, modernizacija i veselim se kao malo dijete tim vijestima. Ali kao i uvijek, brzo me ohlade…

Počeo je remont Križevci – Koprivnica. Dugo očekivano na jednom od najprometnijih dijelova  naše infre.

Ali, kod nas uvijek jedno te isto. Vrla putnička služba nema blage što i kako, putnici za mjerodavne informacije opet se naravno obraćaju prometniku, iako će kod pregovaranja o plaći biti riječi kako smo i „mi“ jednaki kao i „oni“. Ali to je već opet druga priča.

I uvijek isto. Hrpa buseva koji voze umjesto vlakova, posvemašnja zbrka i gungula.  I ako što moji željoši komentiraju, rastjerati će i ono malo putnika…

Tako imamo nekog uzmimo dobronamjernog i naivnog putnika n.n. koji ima namjeru ići iz Osijeka za Zagreb vlakom 980 jer mora stići npr. u bolnicu u Zagrebu u 8 h, pa nema druge alternative. Već zna da je to duga i zamorna vožnja cijelu noć, i već kada je putovao prošli put kičmu su mu ubila nova sjedala u vagonima.

A sada nekako se sklupča u neudobnom sjedalu i misli uhvatiti dio noći da odspava. Ali u gluho doba noći, oko 3,45 h  -hajmo Koprivnica na bus do Križevaca.,, pa na vlak do Zagreba. Prebijen, doktor u bolnici u Zagrebu mu može samo utvrditi da je zadobio i PTSP vožnjom vlakom HŽ.

Ha, ha!

I tako nitko od gro menagera ne putuje vlakom, a kamoli noćnim vlakom. A i savjeti koji dolaze s terena (ako npr. da vlak za vrijeme zatvora ide preko Bjelovara ili za nuždu Varaždina) izgledaju potpuno apstraktno i nebulozno.

Ili čak nešto svemirski revolucionarno: pošto navedena koridorska dionica u perspektivi treba biti dvokolosječna, da se recimo izgradi novi drugi kolosijek (jer i konstrukcija kolodvora na toj dionici ima kapacitet za dva pružna kolosijeka) na koji se premjesti promet i zatvori se stari kolosijek i obnovi.

Zaključak: tko im je kriv kada idu željeznicom. A neki neuki i nestručni daju kojekakva rješenja koja nemaju „stručne“ osnove.

I svugdje isto. U Brodu i Vinkovcima porušene betonske nadstrešnice i sada naravno nema ničega. Udri kišo, ožeži sunce po onima koji su odlučili putovati vlakom.

P.S.: najnoviji biser – dok sam pisao ovaj članak, javili su mi se kolege iz Vinkovaca da na postavnici se skidaju metalizirana stakla i stavljaju obična – garant poboljšanje sigurnosti prometa, a i zaštite na radu!

 
 

U SJEĆANJE

kreso vukovar 2008

Čovjek  može postići  svašta  u životu:  karijeru, osvojiti  medalje, ugrabiti moć,  zaraditi novce, sagraditi kuće,  imati puno djece…

Ipak, najviše što možemo postati,  biti,  je  ecce  homo… biti čovjek. To je bio Krešo. Jednostavno.  I zato  kada se budemo sjećali Kreše sjećat  ćemo se Čovjeka.

Ecce homo,  ecce  Krešo!