Home Razgovori


 

 

Sindikat prometnika vlakova Hrvatske

 

Trnjanska cesta 11f

Zagreb, 10000

tel.:  00385 1 378 31 71

fax.: 00385 1 457 60 07

e-mail: spvh@zg.t-com.hr

OIB: 85555259238

žiro-račun: 2360000-1101367698

 


Razgovori
O legalizaciji tolerancije suživota stručnosti i neukosti PDF Ispis E-mail
Ponedjeljak, 07 Ožujak 2016 16:07

Nedavno smo posjetili kolodvor Tovarnik i zabilježili činjenicu da je novi uređaj za upravljanje prometom u kvaru najmanje pola godine uz neizvjesnost kad će biti popravljen.

Strava… Kako je to uopće moguće? Zašto je takvo nešto uopće moguće?

Prekapali smo malo po arhivi, po materijalima koji nam se nakupljaju na policama i pronašli upozorenja koja su nam označila pravac traženja informacija o nekompetentnosti. I stigli smo do umirovljenog stručnjaka koji je dopisima pokušao zainteresirati mjerodavne u HŽI, ali i u RH kako bi se stanje promijenilo u korist željeznice. Pomenuti stručnjak otpremljen je u mirovinu, a problemi su gurnuti pod tepih.

On je ustvrdio: Uspostavljanjem sustava normizacije (uspostavljanje sustava Upravljanja kvalitetom), uspostavljaju se mjerila za ocjenjivanje valjanosti pogona signalnih postrojenja. Ukoliko nema utvrđenih mjerila, nadzor, kontrola, odnosno inspekcijsko motrenje nema svrhe, odnosno, redovno održavanje pogonskih uvjeta navedene opreme, nema tehničkog značenja. Ne uspostavljenjem sustava normizacije i ocjenjivanja (ne uspostavljanje sustava Upravljanja kvalitetom), uspostavlja se "legalizacija tolerancija suživota stručnosti i neukosti, nesavjesno obavljanje djelatnosti, nemar i brljavost''…

Posljedice nekompetentnog upravljanja sustavom održavanja postrojenja (gdje nije uspostavljen sustav Upravljanja kvalitetom) u djelokrugu rada Službe za signalnu i sigurnosnu tehniku - Upravljanja elektrotehničkim infrastrukturnim podsustavom, ogledaju se u bizarnim slučajevima kao što je ovaj u Tovarniku.

Razgovor s uvaženim gospodinom Ivanom Knezovićem umirovljenim šefom sekcije SiT i TK Vinkovci je u našem videu:

 
Vraća li Vlada RH socijalni dijalog? PDF Ispis E-mail
Petak, 05 Veljača 2016 13:54

Predsjednik Vlade Republike Hrvatske Tihomir Orešković primio je danas u Banskim dvorima predsjednike sindikalnih središnjica Krešimira Severa, predsjednika Nezavisnih hrvatskih sindikata, Mladena Novosela, predsjednika Saveza samostalnih sindikata Hrvatske, Vilima Ribića, predsjednika Matice hrvatskih sindikata, i Ozrena Matijaševića, predsjednika Hrvatske udruge radničkih sindikata. Uz predsjednika Vlade sastanku su nazočili ministar financija dr.sc. Zdravko Marić i ministrica rada i mirovinskoga sustava dr.sc. Nada Šikić.

Pričekali smo kraj sastanka i zamolili sindikalne sudionike za izjave.

 
Proizvode se inteligentna rješenja za ŽCP PDF Ispis E-mail
Nedjelja, 24 Siječanj 2016 06:52

Sa stajališta sigurnosti, željezničko – cestovni prijelazi predstavljaju kritičnu točku u sigurnom odvijanju cestovnog i željezničkog prometa.

Ako zaokružimo i podvučemo da odgovornost za više od 95 % nesreća na željezničko – cestovnim prijelazima snose sudionici u cestovnom prometu, a većina rješenja svodi se na tehničke načine sprječavanja nepoštivanja prometnih pravila od strane vozača cestovnih motornih vozila i na njihovo identificiranje i kažnjavanje.

Postoji čitav niz inteligentnih rješenja ili sustava nadzora željezničko – cestovnih prijelaza i to su u pravilu rješenja koji na aktivan način signaliziraju i strojovođi kao i korisnicima prijelaza o blizini prolaska vlaka, ali ipak sve se svodi na odluku čovjeka da li će napraviti nešto loše ili neće.

Saznali smo da tvrtka Altpro ovih dana šalje u daleku Indoneziju 20 t opreme za osiguranje ŽCP-a te smo zamolili gosp. Viduku za kratak razgovor na ovu temu.

 
Mutacija zla PDF Ispis E-mail
Četvrtak, 08 Listopad 2015 14:18

Vlada Republike Hrvatske prihvatila je 30. listopada 2014. godine Strategiju prometnog razvoja Republike Hrvatske (2014.-2030.), čime su osigurani preduvjeti za donošenje Nacionalnog programa za željezničku infrastrukturu za period 2016.-2020. u skladu s važećom Strategijom.  Nacionalni program željezničke infrastrukture Vlada RH donijela je 24. rujna 2015.

..."Kada bi se radilo o beletrističkom romanu iz doba prvobitnog socijalizma onda bi ovo strateško pjesničko nabrajanje općih, nesuvislih i bespredmetnih elemenata neke "strategije!!?" bilo čak možda i razumljivo. Još da je upisano da se ovom "Strategijom" mora razvijati bratstvo i jedinstvo naših naroda i narodnosti onda bi Vlada dobila orden udarnika Alija Sirotanović. Ovakvi politički pamfleti su nestali još prije 60 godina na ovim prostorima.

Kako je već prethodno elaborirano ovdje se ne može govoriti o bilo kakvom Nacionalnom programu nego o dnevno-političkom pamfletu kojim se pokušava dobiti neke kratkoročne političke poene, koji su u funkciji uništavanja Republike Hrvatske"...

Ostatak je u našem video razgovoru s uvaženim prof. Ivanom Dadićem.

 
Hrvatska priča o uspjehu PDF Ispis E-mail
Subota, 29 Kolovoz 2015 13:34

Za razgovor s gospodinom Zvonimirom Vidukom pripremali smo se cijele ove godine odgađajući ga zbog niza opravdanih i neopravdanih razloga. Konačno termin smo definirali za 27. kolovoza 2015.  I dogodio se. Isto kao što smo svo ovo vrijeme bili impresionirani kompanijom koju je od početaka doveo u svjetski vrh svo vrijeme razgovora nastojali smo doprijeti do najvažnijih momenata tog uspona.

Tko je gospodin Viduka?

Diplomirao je na elektrotehničkom fakultetu u Zagrebu, smjer industrijska elektronika, a s elektronikom se počeo baviti 1974. godine. Prvi posao R. Končar – Tvornica električnih lokomotiva (1984. –1994.), vođenje ispitivanja, kontrole kvalitete i servisa električnih lokomotiva i elektromotornih vlakova po bivšoj Jugoslaviji.

Poduzeće ALTPRO d.o.o. osnovano je 1994. godine te se bavi razvojem i proizvodnjom opreme za željeznička vozila i infrastrukturu. Proizvodi tvrtke su potpuno razvijeni u Hrvatskoj na bazi vlastitog znanja i dokazali su svoju konkurentnost na globalnom tržištu.

Ostatak priče u našem je videu.

 
«Početak«12345678»Kraj»

Stranica 4 od 8
 

U SJEĆANJE

kreso vukovar 2008

Čovjek  može postići  svašta  u životu:  karijeru, osvojiti  medalje, ugrabiti moć,  zaraditi novce, sagraditi kuće,  imati puno djece…

Ipak, najviše što možemo postati,  biti,  je  ecce  homo… biti čovjek. To je bio Krešo. Jednostavno.  I zato  kada se budemo sjećali Kreše sjećat  ćemo se Čovjeka.

Ecce homo,  ecce  Krešo!