Home Kolodvori


 

 

Sindikat prometnika vlakova Hrvatske

 

Trnjanska cesta 11f

Zagreb, 10000

tel.:  00385 1 378 31 71

fax.: 00385 1 457 60 07

e-mail: spvh@zg.t-com.hr

OIB: 85555259238

žiro-račun: 2360000-1101367698

 


Kolodvori
Sramota PDF Ispis E-mail
Ponedjeljak, 26 Lipanj 2017 19:20

Vozite li se vlakom ili samo prelazite preko željezničke pruge uočit ćete sve drugo, samo ne brigu i sustavno održavanje povjerene imovine, pogled će vam neizbježno preletjeti preko oronulih zgrada zaraslih u travu ili pretvorenih u odlagalište smeća. To u HŽ Infri zovu održavanjem.

Čitav niz zgrada koje su HŽ Infri dane na korištenje i održavanje odavno je sazrio za rušenje ili pristojnu rekonstrukciju. Na žalost, nema ni najave bilo kakve akcije. Objekti su prepuštene zubu vremena, a  predstavljaju i potencijalnu opasnost za korisnike željezničkih usluga. Treba li ikome napominjati da ti napušteni i zapušteni objekti uz samu prugu predstavljaju ruglo ali i da su izvor zaraze. Većinom se u njih baca otpad  a viđeniji stanovnici su im glodavci i zmije. S većine njih otpada fasada, urušavaju im se krovovi, zarastaju u korov i draču.

Može li itko ozbiljan argumentirano ustvrditi da se željeznička infrastruktura održava u skladu s Nacionalnim programom?

 
Sablažnjiva priča o sigurnosti 2 PDF Ispis E-mail
Petak, 16 Prosinac 2016 10:52

Zbog uznemirujućeg stanja o kojem se u HŽ Infri uporno šuti obratili smo se mjerodavnima tražeći odgovore na tri identična pitanja:

  1. Tko u HŽ Infrastrukturi ima ovlasti birati hoće li se i kad će se pridržavati pravilnika HŽI 631, Pravilnika RH 405, Pravilnika HŽI 400?
  2. U aplikaciji za praćenje i izvještavanje nadređenih o smetnjama i kvarovima na SS postrojenjima s naznakom na uređajima ŽCP-a „UZROK NEPOZNAT“ ima u 2016. godini cca 200. Kako tumačite pouzdanost rada uređaja za osiguranje ŽCP-a?
  3. Iako je Upravni sud Republike Hrvatske 25. ožujka 2010. presudio da HŽ Infrastruktura mora nepouzdane EOC detektore zamijeniti onima koji rade ispravno, rukovoditeljski vrh RJ Istok 17. kolovoza 2016. obrazlaže kvarove na ŽCP – kvarovi na detektorima tipa EOC-3. Tko je u HŽ Infrastrukturi odlučio ne poštivati sudsku presudu po ovom pitanju?

Iz uprave HŽ Infre ni glasa, resorni ministar ni riječi, predsjednik NO HŽ Infre napisao je da nije stručan odgovoriti, saborski odbor za promet prebacio je lopticu Agenciji za sigurnost umjesto da žurno održi tematsku sjednicu o sigurnosti na ŽCP-ima u RH kako bi proniknuo u bit problema te naloži žurno rješavanje. Sve zajedno veliko ništa. O čemu se radi?

Pogledajte naš video: 

Ažurirano Petak, 16 Prosinac 2016 10:55
 
Sjetna priča PDF Ispis E-mail
Petak, 15 Travanj 2016 13:34

One koji vole avanturu, a imaju strpljenja u velikim količinama pozivamo da sjednu u kupe nekog vlaka. Cilj je stajalište Podsused.

Ovdje dobivamo poticaj za još jednu sjetnu priču. Onu o Samoborčeku. Samoborček je naziv za vlak, odnosno uskotračnu željeznicu koja je spajala Zagreb sa Samoborom od 1901. Vlak je prometovao 19 kilometara dugom jednokolosječnom prugom širine 760 mm. Posljednji put vozio je na Staru godinu, 31. prosinca 1979. Dovoljno davno za sjetu, za uspomene.

Današnja željeznica je čini se na istom tragu kao i pruga do Samobora, mada se vrti priča o ponovnoj gradnji te pruge (do Samobora).

Putovanje u Podsused i obilazak Susedgrada još jednom je prezentiralo Hrvatsku kao istinsku Lijepu našu. Ipak na kraju postalo je i upozorenje, ako se brzo ne probudimo, uskoro bi željeznica u Hrvatskoj mogla postati samo još jedan mali dio naše povijesti. Lijepa naša sve je dalje od željezničkih pruga…

Tada će nam jedino preostati postaviti spomenik željeznici negdje u Podsusedu kao još jednu povijesnu i turističku atrakciju. Vjerujemo ipak kako će ova priča motivirati naše mjerodavne da i mi postanemo napokon Europa. A Europa i svijet nikad se nisu ni prestali voziti vlakovima. Valjda nećemo ni mi.

Cijela priča je u našem videu

Ažurirano Petak, 15 Travanj 2016 13:48
 
Radovi na pruzi PDF Ispis E-mail
Ponedjeljak, 04 Travanj 2016 15:20

Zbog strojnog rešetanja kolosijeka pruga Bjelovar Križevci je zatvorena za promet od 14. ožujka do 6. travnja, osim subotom i nedjeljom od 9.20 do 16.20 sati. U tome razdoblju putnike na relaciji Sveti Ivan Žabno ‒ Križevci i obratno prevoze autobusi umjesto vlakova. To je šturo obrazloženje radova. Što se i kako radi pogledajte u našem videu:

 
Modernizacija na naš način PDF Ispis E-mail
Utorak, 26 Siječanj 2016 18:23

Nitko nije ni slutio da će prijava kvara novog uređaja službene oznake  EBI LOCK 950 u kolodvoru Tovarnik od 16. kolovoza 2015.g. od 19:16 sati potrajati evo do pred kraj siječnja 2016. i da se ne nazire vrijeme popravka. Dakle, svjedočimo da je grmljavinsko nevrijeme prouzročilo kvar elektronike brojača osovina te se pojavilo lažno zauzeće praktično svih kolosijeka, te skretnica broj 1a, 4, 5, 6,  7, 8, 9 i 10. Popravak je izostao jer je čini se problem novac.

Po sistemu rekla-kazala saznali smo da je sadašnja uprava odlučila da je 100.000,00 €  preskupo te se sve rasteglo na višemjesečno zanemarivanje odredbi važećih normi. Naime, člankom 3. Pravilnika  o održavanju signalno-sigurnosnih postrojenja (400) propisana je dužina trajanja smetnji na SS postrojenjima tako da vrijeme trajanja smetnji na SS-postrojenjima, računato od momenta kada je nadležna SS ekipa za otklanjanje smetnji obaviještena o nastaloj smetnji, ne smije biti duže od 3 sata na magistralnim prugama. Posebno je propisano da su u procesu održavanja SS-postrojenja prioritetni radovi oko otklanjanja smetnji na ovim postrojenjima, i to prvenstveno onih koje ugrožavaju sigurnost i redovitost željezničkog prometa.

Ova 3 sata pretvorila su se u 5 mjeseci s tendencijom prema beskonačnosti. U međuvremenu prometnici vlakova u Tovarniku za ulaz i izlaz svakog vlaka stavljaju glavu u torbu, jer uređaj u ovakvom stanju nije siguran.

Cijela priča je u našem videu:

Ažurirano Utorak, 26 Siječanj 2016 18:38
 
«Početak«12345»Kraj»

Stranica 1 od 5
 

U SJEĆANJE

kreso vukovar 2008

Čovjek  može postići  svašta  u životu:  karijeru, osvojiti  medalje, ugrabiti moć,  zaraditi novce, sagraditi kuće,  imati puno djece…

Ipak, najviše što možemo postati,  biti,  je  ecce  homo… biti čovjek. To je bio Krešo. Jednostavno.  I zato  kada se budemo sjećali Kreše sjećat  ćemo se Čovjeka.

Ecce homo,  ecce  Krešo!