NOVOSTI

Fuj, fuj, fuj – Otvoreno pismo medijima u RH

Nedavno istraživanje Instituta za društvena istraživanja navodi da je jedan od glavnih problema koji potiču mlade na iseljavanje korupcija, ponajviše zapošljavanje preko veze. Tu onda dolazi do pada važnosti znanja, sposobnosti, mladi smatraju da se ne isplati...

Na peronu br. 76

SIGURNOST NA RADNOM MJESTU  - TRAŽIMO Poštovani članovi uprave HŽI, koristimo priliku upozoriti Vas da se 11.  svibnja 2018. oko 5:40 sati u kolodvoru N. G. dogodio napad na  službujućeg prometnika vlakova J. L.  Nepoznati mlađi muškarac  zaletio se i snažno udario...

Na peronu br. 75

MLADE POSEBNO FRUSTRIRA PROTEKCIJA PRI ZAPOŠLJAVANJU Mladi su s pravom nezadovoljni. Upravo stoga osnovala sam Vijeće mladih i već smo detektirali neuralgične točke, koje se mogu svesti na jedno: trom i birokratiziran sustav. Mnogi problemi proizlaze iz toga ili se...

spvhTV

U SJEĆANJE

SPORTSKI SUSRETI SPVH 2018.

Nakon održanih sportskih susreta i druženja krenula je igra s vremenom: što od zabilježenog najprije objaviti. Danas je završen prigodni video, tako  da kroz njega dajemo pregled ta tri dragocjena nam dana. https://vimeo.com/291267722
Više...

Napokon se pokrenuli

Projekt Razvoj multimodalne platforme u luci Rijeka i povezivanje s kontejnerskim terminalom Jadranska vrataprovoditi će se u tri faze. Riječ je o projektu na pruzi Sušak Brajdica, koji je najkraći prometni koridor za prijevoz roba iz prekomorskih luka u EU. Projekt...
Više...

NEPOUZDANOST NA KOJU SMO NAVIKLI U nekoliko navrata prije isključivanja iz funkcije vlakovi su prolazili, a uređaj na žcp-u Biškupec nije reagirao ili se zatvarao tek po prolasku vlaka pa je time postao nepouzdan za sve sudionike  u prometu. 13. srpnja 2018. isključen...
Više...

Međunarodni dan svjesnosti o opasnostima na željezničko-cestovnim prijelazima ove godine obilježen je u Zagrebu 7. lipnja 2018. u organizaciji Međunarodne željezničke unije (UIC), Fakulteta prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu i HŽ Infrastrukture d.o.o. Na...
Više...

USUSRET PROMJENAMA ZAKONA O BENEFICIRANOM RADNOM STAŽU

Svakih nekoliko godina aktualizira se smanjivanje ili proširenje prava na beneficirani staž. Tako je i ovih dana pokrenuta rasprava o Zakonu o stažu s povećanim trajanjem. Zašto? Zato što se u reforme uvijek kreće s kritikama protiv postojećega mirovinskoga sustava,...
Više...

„Stanje sigurnosti na željezničko-cestovnim prijelazima i planirani investicijski projekti u željezničku infrastrukturu“

U četvrtak 24. svibnja 2018. održana je tematska sjednica saborskog Odbor za pomorstvo, promet i infrastrukturu na temu „Stanje sigurnosti na željezničko-cestovnim prijelazima i planirani investicijski projekti u željezničku infrastrukturu“. Uvod u temu dao je...
Više...

VINKOVAČKI ŽELJEZNIČKI PREPOROD – 2. put

U Vinkovcima je 21. svibnja 2018. godine potpisan ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt Nadogradnje i elektrifikacije postojeće željezničke pruge Vinkovci-Vukovar u iznosu od 680 milijuna kuna. Ugovor su potpisali ministar mora prometa i...
Više...

ZAŠTO LAŽU NAM U LICE

O ŽCP-a Sutla koji je isključen iz rada 12. siječnja 2017. u 10:33 sata zbog sumnje u nesiguran rad održali smo 16. travnja 2018.  konferenciju za medije. To je preko jedne godine, a propisani rok za otklanjanje takvog kvara je tri sata. Svo  vrijeme od kako je u...
Više...

HŽ Infra namjerno ugrožava sigurnost u željezničkom prometu

Već 14 mjeseci na dionici Gyekenyes - Koprivnica - Zagreb - Dobova četiri žcp-a su izvan funkcije, smatraju neosiguranima. Tijekom 2017. godine dogodilo preko 18.000 neispravnosti (kvarovi i smetnje) na signalno-sigurnosnim uređajima, 1.500 neispravnosti na...
Više...

HITNO TREBAMO ŽELJEZNIČKI HOLDING

  Za završnu ovogodišnju poruku o  stanju na željeznici u RH izabrali smo doc. dr. sc. Bornu Abramovića ponukani porukom da željeznica može i mora biti generator rasta  jer ima golemi multiplikacijski faktor. Mi koji radimo na željeznici trideset i više godina,...
Više...

Čovjek  može postići  svašta  u životu:  karijeru, osvojiti  medalje, ugrabiti moć,  zaraditi novce, sagraditi kuće,  imati puno djece…

Ipak, najviše što možemo postati,  biti,  je  ecce  homo… biti čovjek. To je bio Krešo. Jednostavno.  I zato  kada se budemo sjećali Kreše sjećat  ćemo se Čovjeka.

Ecce homo,  ecce  Krešo!