Hrvatska mora razvijati intermodalni prometni sustav jer to naređuje EU, a to znači da mora osigurati da sr preko elektrifiicirane željeznice transportira minimalno 85% tereta kako bi dala veliki doprinos u racionalnom upravljanju eksternim prometnom troškovima koji su već dosegli oko 7,3% GDP u EU. Dakle, željeznica se mora ubrzano ravijati i postati kralježnicom kopnenog prometa. Alternativa ne postoji, prema stvarnoj politici EU.

Normalno je za očekivati da će se uskoro ponovo uvesti blok vlakovi Rijeka – Vukovar, a Vlada je već pokrenula modernizaciju i luke u Slavonskom Brodu. Postoji i projekt riječnog logističkog intermodalnog sustava „Rugvica“ za kojega se zalaže i EU, čime će se ponoviti sustav maršrutnih vlakova iz osamdesetih godina prošlog stoljeća.

iz razgovora s prof. dr. sv. Ivanom Milošom, akademikom i predsjenikom NO HŽI.

Kompletan broj možete pogledati/preuzeti na: http://spvh.hr/wp-content/uploads/2018/12/NA-PERONU-br.-83.pdf