ZASTAVA

Korisno je podsjetiti sve nas kako su se na samim počecima  nastanka  zastave upotrebljavale za označavanje vojnih postrojbi na bojnom polju. Danas služe kao identifikacija, kao simbol države, regije, grada, razno-raznih  organizacija i institucija.

U vrijeme velikih prekomorskih otkrića uobičajeno je bilo na brodu izvijestiti zastavu  koja bi označavala podrijetlo  broda i njegove posade.  Mnoge su srednjovjekovne  zastave u doba stvaranja nacija pretvorene u nacionalne zastave.

Današnje društvo teško je zamisliti bez nacionalne zastave.  Tako je zastava obilježje zajednice koja se udruženim snagama i žrtvama izborila za svoju neovisnost  i samim time različitost od ostalih naroda.

Tijekom Domovinskog rata zastava nam je bila sve: zvijezda vodilja, ponos i čast, a danas kada imamo svoju državu odnos prema zastavi postao je maćehinski… Bar kod nas u HŽ Infri.

Malo, malo se dogodi da na državni  praznik na kolodvorsku zgradu nije izvješena državna zastava jer je netko to zaboravio, a što se tiče pograničnih kolodvora, gdje stranci  dolaskom u kolodvor prvo pogledaju jarbol s državnom zastava koja se vijori. Međutim, u nekim našim pograničnim kolodvorima jarboli su bez zastave ili sa zastavom koja je zbog vremenskih uvjeta  toliko oštećena i ofucana da je bolje da je nema. Nadležni se u ovakvim prilikama pravdaju mjerama štednje jer eto nema novaca, mada ulaskom u EU Hrvatska  ima zakonsku obavezu da u pograničnim kolodvorima uz državnu zastavu zemlje članice mora biti izvješena i zastava EU. Da sam ja netko u HŽ Infri takve okolnosti i propusti ne bi se tolerirali.

Žalosno i tragično do kud smo dogurali kad poslije 25 godina Hrvatske samostalnosti u HŽ Infri provodimo poslovnu politiku štednje koja rezultira nebrigom za nabavu državnih zastava koje bi bile na ponos Lijepoj našoj i svim željezničarima.

Glupavo, zar ne?