cekic u glavuNakon prosvjeda održanog 3.svibnja 2012 godine pozvani smo na sastanak s timom koji radi novi Pravilnik o organizaciji (POR). Razlog sastanka bile su primjedbe koje su sindikati uputili na prijedlog novog POR-a.

Dakle, na tom sastanku očitovao se sav jad i bijeda Koordinatora stručnog tima za izradu nacrta nove organizacije HŽ Infre, odnosno njegovo neznanje i njegovo nepoštivanje struke.

Sindikati su sve primjedbe koje su dostavili u pisanom obliku usmeno i argumentirano iznijeli. Na naše upozorenje da s predloženim brojem izvršitelja nije moguće poštivati vozni red kao, ni tehnološke procese rada u kolodvorima. Navedeni Koordinator bubnuo je bez zadrške da je to u ovom slučaju nevažno, odnosno da produženja tehnoloških procesa, zakašnjenja vlakova ili nepoštivanje propisa (što je direktno ugrožavanje sigurnosti) financijski manje šteti HŽ Infrastrukturi d.o.o. od smanjenja broja radnika. Jasna je  logika koju koriste kao način izvršenja cilja.

Neuvažavanje struke na željeznici donosi isključivo kaos. To smo gledali svih ovih godina kad su  nam podobni umjesto sposobnih krojili sudbinu. Sadašnji izvršni direktor Prometnih poslova, tj. famozni Koordinator, ali i njegovi mentori jasno i nedvosmisleno pokazuju da ne znaju drugačije osim radi na crno, mutno i protivno pravilima struke. Ovi drugi su brkati i skriveni, a istureni Koordinator je pokazao sudjelovanjem u krivotvorenju tzv. studije Info Pulsa d.o.o, a to pokazuje i sada. Bez straha, bahato i arogantno. Za stid znamo da ga nema.

Obzirom na brojke koje su nam dostavljene u makro sistematizaciji, upozorili smo tog i takvog izvršnog direktora da nam je potrebna mikro sistematizacija kako bi svoje primjedbe mogli što kvalitetnije iskazati, kako bi doprinijeli kvalitetnijem POR-u. Naravno da je od strane Izvršnog direktora odmah iskazan otpor izjavom da mikro sistematizacija nije službeni dokument i kao takav poslodavac ga nije dužan dati sindikatima na uvid. Pod krinkom te izjave krije se činjenica da je prijedlog POR-a rađen paušalno i „odokativnom“ metodom samo s jednim ciljem – smanjenje broja radnika za 10% u prvom naletu.

Iskoristili smo druge metode kojima smo prisilili Koordinatora da nam dostavi mikro sistematizaciju, koja nam je i dostavljena u srijedu 9.svibnja 2012. godine. Već je prvi pogled na taj sramotni komad papira potvrdio sve gore navedeno – nema znanja, nema struke, nema kriterija, bez uvažavanja ičega – najblaže rečeno opasno!

U suradnji sa odvjetničkim uredom dostavili smo Upravi pisani zahtjev da nam dostavi sve potrebne podatke iz kojih će biti vidljivo na koji se način planira organizirati rad i tehnološke procese rada po kolodvorima uz predloženi broj izvršitelja. Dopis se nalazi u prilogu.

Smanjenje broja izvršitelja na željeznici može ići na nekoliko načina:

modernizacijom, novim tehnološkim  rješenjima, drugačijom organizacijom rada (nešto malo, ali zaista vrlo malo) ili ukidanjem kolodvora, ukidanjem pruga, ukidanjem vlakova, ukidanjem željeznice, itd. Naš poznati Koordinator, obzirom na količinu neznanja i bahatosti koju pokazuje očito je izabrao ovaj drugi put.

Treba li naglašavati da tko izabere taj i takav put neprijatelj je željeznice i  željezničara  u Hrvatskoj.

Jedno je nedvojbeno mi, ne da nećemo na ovo pristati, nego mi nemamo izbora – borit ćemo se protiv ovog nasrtaja i autora ovog nasrtaja.