kune za prugeNakon apsurdnog, bahatog i krajnje besmislenog ignoriranja poslužili smo se istom tehnikom apsurda – poslali smo dopis kojim smo ministru Kalmeti najavili prosvjed zbog Odluke o podjeli parkirnih mjesta na prostoru Zagreb Gl. Kol., svjesni da drugačije ne možemo probuditi interes. Čak smo se obratili i MUP-u s najavom da ćemo svojim tijelima zakrčiti ulaz na rampi u Branimirovoj bb. Sve s namjerom da probudimo interes. Umjesto dijaloga uprava je naš zahtjev odmah iskoristila da medijski ocrni radnike, a i SPVH. To samo pokazuje odnos uprave HŽ Infrastrukture do svojih radnika. Naravno da nas to ne čudi obzirom na izjave člana uprave u medijima kako su željezničari lijenčine, neškolovani i slične bisere.

Kroz medije članovi Uprave pokušavaju sebe prikazati kao iznimno uspješne, konstantno naglašavajući silne uštede u milijunima kuna zahvaljujući njihovoj stručnosti i transparentnosti. Istina je na žalost puno drugačija, novci se troše na razne analize i mjere racionalizacije (Infopuls), sklapaju se ekskluzivni ugovori za hitne intervencije kroz koje se troškovi povećavaju i do 300%. Hrvatska javnost može posvjedočiti u kakvom je stanju željeznica danas: gubimo putnike i teret zbog sustavnog i ciljanog neulaganja u želj. infrastrukturu, u vlakove.

Brzina vlakova je sramotna. U današnje vrijeme kada se željeznice u svijetu diče sa komercijalnim brzinama preko 250 km/h, mi smo osuđeni svakodnevno ispričavanje putnicima zbog zakašnjenja, zbog uvjeta u vagonima, zbog kolodvorskih prostorija koje na kojima otpada žbuka i sl. Posljedice snosimo mi – željezničari, i Vi korisnici naših usluga.

Tko će odgovarati za navedeno?