OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Prema zadnjim informacijama koje smo dobili neće biti ukidanja jutarnjih vlakova 7600 i 7601, te večernjih vlakova 7602 i 7603 koji prometuju iz Kotoribe prema Murakeresztűru i obratno.  Glas razuma proradio je u zadnji čas na dobrobit stanovništva Republike Hrvatske i ostalih putnika koji će koristiti te vlakove.

Podružnica Međimurje SPVH je u svojim nastojanjima i svojom upornošću – da se spriječi prometna izolacija Međimurja – polučila značajan uspjeh. I na ovoj hvale vrijednoj odluci od srca smo zahvalni Hrvatskim željeznicama i HŽ Putničkom prijevozu.Innocent

Sada nam ostaje da se svi zajedno izborimo predstavljajući zdrave argumente da i vlakovi koji su Čakovec, Međimurje i Sjevernu Hrvatsku povezivali sa Mariborom, Ljubljanom, Bečom, Trstom, Venecijom… i dalje voze po prijašnjim trasama pružajući nam mogućnost odlaska prema EU preko najbližeg i jedinog željezničkog pravca kojeg imamo i koji je kao takav prosperirao 150 godina.

HŽ Putničkom prijevozu reći ćemo da su jutarnji vlakovi 7882 i 7885, te popodnevni vlakovi 7870 i 7875 dnevno u Čakovec dovozili i iz njega dnevno odvozili prosječno mjesečno oko 500 putnika, što nije zanemariv broj. Nemojmo zanemariti ni činjenicu da su ti putnici pretežno građani Republike Hrvatske koji rade u EU ili se tamo školuju. Oni su prepoznali željeznički prijevoz i puni povjerenja putovali željeznicom. Željeznica im je bila gotovo jedini oblik prijevoza kojim su se mogli prevesti do svojeg odredišta. Sada ti isti putnici zovući željezničke informacije i čitajući novine ostaju zatečeni i šokirani odlukom da prema Sloveniji iz Međimurja (nakon 150 godina konstantnog prometovanja) neće više biti niti jednog jedinog putničkog vlaka.

Apeliramo na HŽ Putnički prijevoz i na političke institucije u Republici Hrvatskoj da se ne dopusti izolacija Međimurja što se željezničkog putničkog prometa tiče. Molimo odgovorne i one koji mogu preuzeti odgovornost da ne gledaju samo uski ekonomski interes, već interes i onog jednog putnika kojemu je željeznički prijevoz jedini izbor.

Neka nam primjer „otvaranja željezničkih granica“ prema Mađarskoj danas bude poticaj da se isto napravi i prema Sloveniji – sutra. Neven