Home

MUDRE MISLI

Budite dobri prema štreberima. Vrlo vjerojatno ćete jednog dana raditi za nekog od njih.

Bill Gates

Razlika između uspješne osobe i ostalih nije u nedostatku snage ili znanja, nego u nedostatku volje.

Vince Lombardi

Usuditi se: to je cijena napretka.

Victor Hugo

Ljudi grade previše zidova a premalo mostova!

Isaac Newton

Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoju razinu, a onda pobijediti na iskustvo.

Mark Twain


 

 

Sindikat prometnika vlakova Hrvatske

 

Trnjanska cesta 11f

Zagreb, 10000

tel.:  00385 1 378 31 71

fax.: 00385 1 457 60 07

e-mail: spvh@zg.t-com.hr

OIB: 85555259238

žiro-račun: 2360000-1101367698

 


 
Povezivanje i suradnja željezničke industrije Jugoistočne Europe i Hrvatske PDF Ispis E-mail
Subota, 28 Siječanj 2017 18:47

27. siječnja 2017. u HGK-u u Zagrebu održana je konferencija u organizaciji Klastera za željeznice Jugoistočne Europe (RCSEE) i Mreže za poslovnu podršku (BSN), u suradnji s HGK i Savezom za željeznicu, a u B2B razgovorima sudjelovalo je stotinjak tvrtki iz zemalja regije i Hrvatske. Na Wikipediji možemo pročitati da je kratica B2B kratica za engleski Business-to-business. B2B povezuje sve sudionike u poslovnom procesu koji prethode krajnjim korisnicima (dobavljači, posrednici, distributeri, itd.).
U uvodu konferencije politika je dala svoju ne baš prvorazrednu podršku. Tako je iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture načelnica Sektora željezničkog prometa gospođa Snježana Josipović izrekla nekoliko načelnih, općepoznatih tvrdnji o željeznici koja može biti generator razvoja željezničke industrije - ustvari ništa. Slično je govorila i slično je rekla ništa Janja Groš direktorica Poslovnog područja Razvoj i investicijskog planiranja HŽ infrastrukture. Dakle govorila je o ulaganjima u poboljšanje željezničke mreže, a dojam je da ni sama nije znala što želi reći. Državni tajnik Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta Mario Antonić pohvalio se novim Zakonom o javnoj nabavi, koji je u primjeni od 1. siječnja 2017., u kojem je kriterij najniže cijene zamijenjen kriterijem ekonomski najpovoljnijom ponudom, ali nije baš uvjerljivo opisao kako će se birati ekonomski najpovoljnija ponuda.
Uočljivo je bilo da iz uprava željezničkih tvrtki nije bilo nikoga, naročito se isticao nedolazak našeg člana uprave gospodina Ivana Kršića…
Nasuprot političara poslovni sudionici bili su puno konkretniji – iskoristili su prilike, razgovarali su…
Mi objavljujemo video priču o ovom važnom događaju za koji vjerujemo da će ga slijedeći put podržati politička prva liga. Tad ćemo znati da postoji i volja da se pomogne željeznici da postane okosnica razvoja naše, ali i susjednih država.

Ažurirano Subota, 28 Siječanj 2017 18:50
 
Mi s „gablecom“ veze nemamo PDF Ispis E-mail
Petak, 27 Siječanj 2017 13:45

gablecJučerašnji skandal na naslovnoj stranici „Jutarnjeg lista“ vezan uz „gablec“ našeg direktora Ivana Kršića s dvije kolegice u restoranu Bevanda izazvao je reakciju naših Korporativnih komunikacija koji su za sav svoj jad  optužili sindikate. Ako se složimo da tu nema ničeg spornog, zbog čega se ta vijest našla na naslovnoj stranici „Jutarnjeg lista“? OK, netko je direktoru smjestio, a Korporativne komunikacije, maštovite kakve jesu, reći će: „Izokretanje činjenica vezanih uz korištenje službene kartice samo je jedan od pokušaja diskreditiranja Uprave HŽ od strane pojedinih sindikata kojima svjedočimo zadnjih tjedana, a u namjeri da se uspori, odnosno zaustavi proces restrukturiranja tvrtke koji je Uprava pokrenula uz potporu nadležnih ministarstava i Svjetske banke.“

U rečenici kilometar i pol dugačkoj izrečeno je više demagoških fraza. Proces restrukturiranja traje kroz cijeli mandat SDP-a. Posljedice za cjelokupan sustav su katastrofalne, a za radnike pogibeljne. To je svakome jasno, osim možda T com iluzionistima. Tko je zapravo danas Uprava HŽ Infrastrukture? Da li je to član uprave ili su to zajedno s njim, kadrovi zaostali iz vremena Predsjednice. Tu obezglavljenu ekipu treba zaustaviti da čini daljnju štetu cjelokupnom sustavu, pa ako je trenutni zastoj zasluga sindikata – neka. Potpora „nadležnih ministarstava“  - ma ne budite smiješni.

Ako uzmemo u obzir činjenicu kako SŽH i SIHŽ spadaju u kooperativne sindikate (ili po naški žute), kao potencijalni izvor informacija Jutarnjem listu ostaje SPVH. Nemamo ništa protiv objavljene informacije, dapače. No to s nama veze nema, a što se „usporavanja i zaustavljanja“ tiče – vas je draga grupo amatera odavno trebalo zaustaviti i ukloniti. Zapravo niste niti trebali dolaziti.

 
Krečenje na istoku (dodatak) - Na peronu br. 60 PDF Ispis E-mail
Ponedjeljak, 16 Siječanj 2017 10:14

naslovnica br 60Zbog situacije i aktivnosti pojedinaca u RJ HŽI Istok vezano uz rad povjerenika radnika za ZNR (detalje možete vidjeti u tekstu „Džaba ste krečili“ SPVH se 19. prosinca 2016. godine dopisom obratio članu Uprave HŽI i direktoru Organizacije i regulacije prometa u kojem smo ih upozorili na nezakonito postupanje čelnih ljudi RJ HŽI Istok. U međuvremenu održan je i sastanak sa članom Uprave i direktorom Organizacije i regulacije prometa na kojem smo inzistirali na pisanom očitovanju na naš dopis.

U međuvremenu ljudski potencijali su potvrdili da g. Gojković ima puno pravo obavljati svoju dužnost upravo na način kao je i obavlja. Bilo je suludo i pomisliti da bi moglo biti drugačije, ali eto, netko ipak zna svoj posao za razliku od onih koji su to doveli u pitanje.

Uz jedno lagano podsjećanje mailom stigao je i pisani odgovor direktora Organizacije i regulacije prometa. Kako je taština dosta zanimljiva pojava, a kod direktora je ima u popriličnim količinama dopis koji smo zaprimili bio je dosta sadržajan. U jednom manjem dijelu su stidljivo priznali kako nema zapreka da naš povjerenik i dalje nesmetano obavlja svoju dužnost, ali zato su se raspisali o prometnim evidencijama (o kojima mi nismo rekli niti riječ u našem dopisu ?!).

Tu dolazimo do  „čuvenog“ prometnog dnevnika koji je „nestao bez traga“ nakon objave teksta i fotografije istog u našem mjesečniku „Na peronu“. Činjenica da je prometni dnevnik nestao sama dovoljno govori o (ne)čistoj savjesti pojedinaca spomenutih u tom tekstu. Ovim putem ćemo javno upozoriti i ukazati na pogrešna tumačenja navedena u odgovoru koji potpisuje direktor Organizacije i regulacije prometa. Evo našeg „odgovora na odgovor“:

Spomenuti tekst u nešem mjesečniku između ostalog govori o diskriminaciji  radnika zbog njihove sindikalne pripadnosti, odnosno o nejednakom postupanju nadređenih radnika u regiji ISTOK prema radnicima koji su članovi SPVH u odnosu na druge radnike. Fotografija spomenutog dnevnika je samo poslužila kao dokaz da se kod nekih ne bilježe evidentni propusti, a kod drugih se „napojni kabel iz drvenog ormarića“ proglašava elementarnom nepogodom i ugrožavanjem sigurnosti epskih razmjera. Činjenica da je bilo kakav oblik diskriminacije protuzakonit, te da je zabrana iste predviđena i člankom 6. novog KU HŽI (koliko god loš bio) Vam je očito promakla. Također podsjećamo Vas na obavezu koju imate prema sindikalnom povjereniku propisanu člankom 207. KU HŽI,  a koji Vas obavezuje da sindikalnom povjereniku morate omogućiti pristup na sva radna mjesta na njegov zahtjev. Dakle bez obzira na Vaše mišljenje da li je nešto opravdano ili neopravdano postoji zakonska regulativa koja Vas obavezuje. Kada se već pozivate na određene Sporazume sljedeći put dobro proučite i ostale akte koji reguliraju odnos sa sindikatom. Očekujemo da poznajete materiju pa nećemo dalje objašnjavati.

Privitak:
Download this file (Na peronu  60.pdf)Na peronu 60.pdf[ ]4239 Kb
Ažurirano Ponedjeljak, 16 Siječanj 2017 11:39
Više...
 
Razgovor sa Draženom Kaužljarom PDF Ispis E-mail
Petak, 13 Siječanj 2017 11:13

Nedavno smo zamolili Dražena Kaužljara za razgovor prije svega jer je jedan od najobrazovanijih članova SPVH koji ne obavlja nikakvu značajnu funkciju u HŽI. Odgovorio je na niz pitanja na koja željezničari vole čuti odgovore. Tako je u početku obrazložio da je teško biti dobar menadžer ili znanstvenik ako prije toga nisi postao stručnjak. Zato na prvo mjestu mjesto stavlja stjecanje iskustva i prakse kako bi radnici postali stručnjaci. Iako je pripravnički staž i stjecanje iskustva u tradicionalnoj željeznici bilo dosta značajno to danas i nije baš tako. To je područje koje definitivno treba poboljšati. Bilo da se radi o izvršnim ili visokoobrazovanim radnicima koji rade u stručnim poslovima… Ostatak priče je u našem videu.

 

 

 
Veliki proizvod iz malog pogona PDF Ispis E-mail
Četvrtak, 12 Siječanj 2017 14:26

Danas, 12. siječnja 2017., iz Radionice željezničkih vozila Čakovec d.o.o.  izdvojeni pogonu u Bjelovaru izašao je i testira se u prometu još jedan - drugi modernizirani šveđan. Zamolili smo direktora RŽV Čakovec gospodina Dražena Vidovića da nas upozna s detaljima modernizacije ove garniture.

 
«Početak«12345678910»Kraj»

Stranica 7 od 142
 

U SJEĆANJE

kreso vukovar 2008

Čovjek  može postići  svašta  u životu:  karijeru, osvojiti  medalje, ugrabiti moć,  zaraditi novce, sagraditi kuće,  imati puno djece…

Ipak, najviše što možemo postati,  biti,  je  ecce  homo… biti čovjek. To je bio Krešo. Jednostavno.  I zato  kada se budemo sjećali Kreše sjećat  ćemo se Čovjeka.

Ecce homo,  ecce  Krešo!

Anketa

Podržavate li da se kolektivni pregovori za novi KU HŽ Infre vode u tajnosti?
 

Versi

PRAGOVI

Na toj zemljici oni ležijo,

na sebi dve doge šinje držijo

i nikomo nikaj ne velijo.

 

V protoletje dok raste cvetje

i kamen i veter z njimi se smeje,

dok nas protoletno sončece greje.

 

V leti od vročine oni se smodijo,

pes, srna fkrej od njih bežijo.

 

V jesen mrzli dejžđek ih hmivle,

v zimi beli i debeli snegec pokrivle.

 

Oni tam ležijo otkriti, dobro podbiti

i dobro s hrđovimi šrajfima zabiti.

Josip Kamenić