Home Događaji


 

 

Sindikat prometnika vlakova Hrvatske

 

Trnjanska cesta 11f

Zagreb, 10000

tel.:  00385 1 378 31 71

fax.: 00385 1 457 60 07

e-mail: spvh@zg.t-com.hr

OIB: 85555259238

žiro-račun: 2360000-1101367698

 


Događaji
NAŠICE – rasporedni kolodvor koji to nije PDF Ispis E-mail
Nedjelja, 15 Veljača 2015 15:28

Ako vas ovaj naslov zbunjuje, i nas također. A kao i ne bi kada smo svjedoci da se kada je to u nečijem interesu, tko ima moć, propisi mogu tumačiti i ovako i onako. Mislili smo napraviti idiličnu video priču o kolodvoru Našice i kolodvoru Našice – cementara u zimskim uvijetima, međutim, dočekali su nas problemi.

I to stari:

  • problem krađa željezničke opreme

i novi:

  • razvijanje željezničke tehnologije pošto-poto bez radnika.

Priča je u našem videu:

 
Snjegoborba naša svagdašnja PDF Ispis E-mail
Ponedjeljak, 29 Prosinac 2014 11:31

Organizatore snjegoborbe u HŽ Infri obično iznenadi snijeg koji pada krajem prosinca. Tako je svake godine. Reklo bi se ista ekipa radi iste pogreške. Ako taj problem sagledamo kroz trošak čini se da se HŽI odlučila za zastoje u prometu. Sat-dva ili koliko bude. U kolodvorima koji su predviđeni za križanja vlakova nije predviđen dovoljan broj radnika koji bi očistili skretnice i omogućili izvršenje namjeravanih vožnji. Ali to nije ništa novo. Tako je svake godine.

Drugi, jednako velik problem je i u sredstvima za čišćenje. Za ne povjerovati je da branjeni kolodvor ne može odraditi posao jer nema metli za čišćenje snijega.

Isto ili slično je i kod prijevoznika. Ukoliko se dogodi kvar lokomotive ili garniture uglavnom ih se ostavlja stajati. Čemu panika, ljudi moji – kao da poručuju iz HŽ PP i HŽ Carga. Snijeg je, zima je. I drugdje su zastoji.

I tako prođe prvi snježni nalet. Najbolje u svemu je da nam najviše pomaže dobri Bog – snijeg je prestao padati. A naše prenemaganje čekat će neku drugu priliku da izbije na površinu.

 
Hrvatska – globalno intermodalno čvorište PDF Ispis E-mail
Nedjelja, 30 Studeni 2014 07:55

VIII. forum IPC-a   u stručnom dijelu progovorio je o Nacrtu Strategije prometnog razvitka RH. Za ovu prigodu izdvojili smo izlaganja  prof. dr. sc. Slavka Kulića, direktora Instituta za svjetske probleme za Europu, prof. dr. sc. Anke Mašek Tonković s Ekonomskog fakulteta u Osijeku, prof. dr. sc. Bojana Hlača s Pomorskog fakulteta u Rijeci, Renate Suša predsjednice uprave HŽ Infre i mr. sc. Dragutina Šubata. Koristimo priliku napomenuti da je skup održan u velikoj vijećnici Hrvatske gospodarske komore na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, u ponedjeljak 24. studenoga 2014. Prostor je idealan za ovakve događaje, osim manjka svjetla, a što se ogleda u slabijem snimku. Dakle, molimo ne gledati kritički video, naglasak je na porukama koje su sudionici izgovorili.

 
Promišljanja osiguranja ŽCP-a PDF Ispis E-mail
Utorak, 04 Studeni 2014 14:01

Nakon svake nesreće na željezničko-cestovnim prijelazima (ŽCP-ima) najodgovorniji ljudi HŽ Infre ponavljaju mantru kako na pružnoj mreži HŽ Infre nema ni jednoga ŽCP-a koji nije zaštićen, jer svi su osigurani tako da sudionicima u prometu pružaju sigurnost na određenoj razini. Sigurnosna razina određena je zakonskim propisima u kojima je točno navedeno koja sigurnosna razina mora postojati na pojedinom ŽCP-u, a to opet ovisi o kategoriji pruge i kategoriji ceste koja se križa s prugom. Onda propisanu sigurnost demantiraju izgubljeni životi koji se kriju iza milijuna kuna koji su potrebni za sigurnije rješenje. Tako država odlučuje gdje je život jeftiniji, a gdje vrijedi više.

Na mreži HŽ Infre  nalazi se oko 1520 ŽCP-a, od čega je 70-ak pješačkih prijelaza. Oko 560 ŽCP-a osigurano je automatskim ili mehaničkim uređajima. Gotovo 70 %, ŽCP-a osigurani su tek cestovnim prometnim znakovima (»Andrijinim križem« i znakom »Stop«) i trokutom preglednosti.

Nesreće se događaju na ŽCP-ima bez obzira na osiguranje. To nedvojbeno govori da se problem ne rješava sustavno, a mediji uglavnom bilježe tugu i očaj onih čiji najbliži su stradali…

Nekoliko riječi o ovome progovorila je i nova predsjednica uprave HŽ Infre:

Ažurirano Utorak, 04 Studeni 2014 14:03
 
Dizanje isklizlog vagona PDF Ispis E-mail
Ponedjeljak, 06 Listopad 2014 07:52

Dana 29.  rujna 2014. godine u 11.10 sati došlo je do izvanrednog događaja – nesreće - iskliznuća vagona pri manevriranju u kolodvoru Rijeka, na području Bloka II.

Kolodvorska manevra povlačila je specijalni vagon Uaai-z br. 33 78 996 4900–4  natovaren transformatorom  (IP 269/14) na istovar u Luku Rijeka. Između skretnica broj 46 i 52, u blagoj krivini, došlo je do iskliznuća prvog okretnog postolja s prve dvije osovine.

Do izvanrednog događaja je najvjerojatnije došlo uslijed prekomjernog izmicanja tereta da bi se tijekom vožnje izbjeglo zapinjanje za skretničke utege. Izmicanje su obavljali pratitelji izvanredne pošiljke radnici Zagrebtransa koji je vlasnik tereta i vagona, a koji su izvršili i podizanje vagona na kolosijek.

Konačni uzrok iskliznuća utvrdit će zajedničko istražno povjerenstvo na lokalnoj razini, za istragu izvanrednog događaja.

Vagon je podignut u 17.30 sati.

Ažurirano Ponedjeljak, 06 Listopad 2014 09:47
 
«Početak«1234567»Kraj»

Stranica 4 od 7
 

U SJEĆANJE

kreso vukovar 2008

Čovjek  može postići  svašta  u životu:  karijeru, osvojiti  medalje, ugrabiti moć,  zaraditi novce, sagraditi kuće,  imati puno djece…

Ipak, najviše što možemo postati,  biti,  je  ecce  homo… biti čovjek. To je bio Krešo. Jednostavno.  I zato  kada se budemo sjećali Kreše sjećat  ćemo se Čovjeka.

Ecce homo,  ecce  Krešo!