Home Događaji


 

 

Sindikat prometnika vlakova Hrvatske

 

Trnjanska cesta 11f

Zagreb, 10000

tel.:  00385 1 378 31 71

fax.: 00385 1 457 60 07

e-mail: spvh@zg.t-com.hr

OIB: 85555259238

žiro-račun: 2360000-1101367698

 


Događaji
„Sigurno na željezničko-cestovnom prijelazu“ PDF Ispis E-mail
Subota, 14 Listopad 2017 10:36

13. listopada 2017. na  Zagreb Glavnom kolodvoru Fakultet prometnih znanosti i HŽ Infra uručili su sudionicima natječaja na temu „Sigurno na željezničko-cestovnom prijelazu“ priznanja i simbolične nagrade za najbolje radove.

Tijekom programa svečane dodjele nagrada na prostoru Glavnog kolodvora voditeljica projekta doc.dr.sc. Danijela Barić predstavila je projekt i aktivnosti koje se provode. Prikazat je edukativan video spot „Pruga nije mjesto za igru-Sigurnost u prometu započinje s tobom“ učenika osnovne škole iz Gunje, film o osobnoj priči hrvatskog paraolimpijca Mladena Tomića. Nakon svečane dodjele nagrada premijerno je prikazan kratki dokumentarni film „Problem?“ koji također senzibilizira najmlađe na potrebu poštivanja prometnih pravila.

Učenici su očito uložili puno truda kako bi pokazali promišljanja  vlastite sigurnosti u prometu.

 
Sportski susreti i dvadeset godina SPVH PDF Ispis E-mail
Subota, 23 Rujan 2017 17:08

Uz ovogodišnje sportske susrete i druženje članova SPVH u Rovinju svečano smo obilježili i 20 godina djelovanja našeg sindikata. Kolega Mario za uvod citirao je velikog Goethea koji kao da je zbog nas, prije dvadeset godina, u momentu kad smo amaterski, ali puni vjere da možemo stvoriti novi i bolji sindikat od onog u kojem smo se gušili, pitao: Jeste li posve iskreni i ozbiljni? Ako jeste iskoristite svaki trenutak… ono što možete učinit, ili što sanjate da možete, s tim počnite.

Neustrašivost sadrži genijalnost, moć i magičnost. Samo krenite i um se tada žari. Počnite i posao će biti završen. Tako smo mi krenuli u stvaranje SPVH na način da smo uglavnom sanjali, te gotovo neustrašivo nastojali materijalizirati snove.

Ostatak priče u našem je videu.

 
Radovi u kolodvoru Vrbovec PDF Ispis E-mail
Srijeda, 24 Svibanj 2017 07:32

Ovom prilikom govorimo o dionici pruge Dugo Selo-Križevci, konkretno o kolodvoru Vrbovec, o željezničkom infrastrukturnom projektu za koji je 85-posto sredstava osigurano iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Trenutno se izvode radovi u kolodvoru Vrbovec na izgradnji južnog dijela kolosijeka, radovi u budućem kolodvoru Gradec, te radovi na devijacijama na dijelu pruge Vrbovec-Križevci. Radovi se izvode u zatvoru pruge u vremenskom intervalu od 7:45 do 14 i 10 svaki dan osim nedjelje. Promet vlakova obavlja se do kolodvora Vrbovec odnosno Križevci nakon čega putnici prelaze na zamjenski prijevoz autobusima na relaciji Križevci-Vrbovec. Prosječna zakašnjenja zbog alternativnog prijevoza  su u oko 10 minuta. Interesantniji dio priče je u našem videu:

Ažurirano Srijeda, 24 Svibanj 2017 07:51
 
„Knin-sjecište željezničkih pravaca“ PDF Ispis E-mail
Srijeda, 03 Svibanj 2017 12:43

Već smo javljali da je 28. travnja 2017. godine u Kninu, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore održan okrugli stol pod nazivom „Knin-sjecište željezničkih pravaca“.

Ispred ministarstva mora, prometa i infrastrukture skupu se obratio državni tajnik za infrastrukturu, gospodin Tomislav Mihotić. Pričao je o petom i desetom koridoru koji su jako bitni za željeznicu ali naše skromno mišljenje je da su navedeni koridori promašena tema za ovaj skup. Također je naglasio da se  ozbiljniji promet takozvanom „Unskom“ prugom može očekivati tek kada BiH uđu u EU što i nije tako izgledno u skorije vrijeme. Tako je  državni tajnik poslao jasnu poruku što misli o revitalizaciji ove pruge. Uz to je napomenuo kako su potrebna velika financijska sredstva kako bi se pruga dovela u funkciju kao i problem konfiguracije pruge koja na nekoliko mjesta prelazi iz jedne države u drugu.

Nastavak otkrivanja tople vode odradio je Ratko Almer, direktor Sektora za pristup infrastrukturi HŽI. Počastio nas je suhoparnim podacima o broju vlakova nekada, a koliko malo ih je danas i iznio tezu da kada dođu tereti da će biti i vlakova na što su se predstavnici triju luka gledali u čudu. Također je povlačio paralele dizel vuče sa elektro vučom otkrivajući toplu vodu izjavom da je dizel vuča nepovoljnija od elektro vuče.

Nadali smo se da će ovaj sjajan niz nastaviti član Uprave HŽI Ivan Kršić i kazati o planovima ulaganja i održavanja ali nažalost nismo bili počašćeni. Tako smo za razliku od Almera koji je govorio pa je potvrdio svoje elementarno nepoštivanje domaćina, ali i isto takvo (elementarno) nepoznavanje struke kojom rukovodi ostali za pokoju blistavu izjavu prvog čovjeka HŽ Infre. On je prešutio cijeli okrugli stol. Neprocjenjivo.

Na otvaranju drugog panela pod nazivom „Potreba revitalizacije unske pruge“ riječ je dobio direktor zadarske luke koji je kazao da nije problem u teretima nego u stanju pruge i željezničkih kapaciteta uz opasku da je unska pruga za 80 kilometara kraća trasa nego lička pruga a samim time i ekonomski isplativija. Riječ je dobio i predstavnik šibenske luke gospodin Marijan Bilić komercijalni direktor koji je jasno poručio da su zainteresirani za otvaranje Unske pruge ali da mora biti iskren i ne gaji nadu u njeno skoro otvaranje za promet. Također je kazao da operater za prijevoz na žalost ni danas ne može zadovoljiti njihovim potrebama zbog nedostatka vučnih i vučenih sredstava. Skupu su bili prisutni i predstavnici ŽFBIH ŽRS koji su iznijeli podatke da je pruga pod njihovim upravama ispravna i spremna za promet sve do državne granice sa Republikom Hrvatskom.

Treći panel pod nazivom „Integrirani prijevoz putnika“ je predstavio predstavnik tvrtke Mobilita Evolva govoreći o integriranom prijevozu putnika u razvijenim željeznicama. Primijetili smo nazočnost predstavnika HŽPP koji se nisu javljali za riječ. Završnoj raspravi su se uključili i predstavnici našega sindikata. Okrugli stol je završio oko 15 sati a organizatori su nas izvijestili da će zaključke donijeti naknadno te o svemu obavijestiti sve zainteresirane.

Sjajno pripremljena obraćanja državnog tajnik za infrastrukturu  i direktora Sektora za infrastrukturu zabilježili smo i u našem videu kao i reakcije predstavnika srednjodalmatinskih luka:

Ažurirano Srijeda, 03 Svibanj 2017 12:56
 
Uz prvi Sajam željezničke tehnologije i usluga PDF Ispis E-mail
Petak, 28 Travanj 2017 08:10

Čini se da poslovno umrežavanje i poslovno povezivanje postaje prioritetna ekonomska praksa. Valjda je to glavni razlog uspjeha inicijative za formiranje Klastera željezničkog sektora u jugoistočnoj Europi. Vrijedi napomenuti da smo ovim klasterom tek odškrinuli vrata suradnji tvrtki iz željezničkog sektora u jugoistočnoj Europi s tržištima EU, kao i da se ta suradnja treba i mora događati dvosmjernim a ne samo u korist globalnih svjetskih kompanija.

Zbog tih rekli bi viših ciljeva organiziran je 26. i 27. travnja 2017. u Beogradu Međunarodni sajam prometne tehnologije i usluga.

Svoju priliku u okviru ovog klastera traže i neke tvrtke iz Hrvatskog željezničkog proizvodnog područja. Upravo od njih smo zatražili izjave.

Na sajmu smo razgovarali s nizom sudionika iz željezničkog sektora a za ovu priliku izdvajamo razgovor s kolegom Vlatkom iz Makedonskih željeznica.

Nadamo se i čekamo prve velike rezultate naših tvrtki koje su izravna posljedica uključenja u Klaster željeznica JI Europe.

Ažurirano Subota, 29 Travanj 2017 04:44
 
«Početak«1234567»Kraj»

Stranica 1 od 7
 

U SJEĆANJE

kreso vukovar 2008

Čovjek  može postići  svašta  u životu:  karijeru, osvojiti  medalje, ugrabiti moć,  zaraditi novce, sagraditi kuće,  imati puno djece…

Ipak, najviše što možemo postati,  biti,  je  ecce  homo… biti čovjek. To je bio Krešo. Jednostavno.  I zato  kada se budemo sjećali Kreše sjećat  ćemo se Čovjeka.

Ecce homo,  ecce  Krešo!